adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala memnun musunuz?
Hayır, iade ettim. İstanbul gibi kalabalık şehirlerde uygun değil. Çok fazla güçlü dokunduğun an seni arkaya itiyor. Hızı kısıtlasan da o zaman 45 bin vermene gerek yok. 20 bin verip farklı modeli alabilirsin. Birde 40-50 ile gidince direksiyon yalpalıyor düşme noktasına kadar geliyor.