• 11-07-2025, 20:27:00
    #1
    Bugün kendi kartımdan para yatırma işlemleri yaptım 120K kadar hesabım şimdi kapatıldı. 50K çekmiştim içeride 70k param var. İade için talep de bulundum süreci yaşayan iade alan var mı

    Papara kullanmayın pişman olmayın arkadaşlar.

    Hesabım normal son kullanıcı hesabı illegal bir kullanım hiç olmadı
  • 11-07-2025, 20:28:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam zaten son dönemlerde sıkıntılıydı papara nasıl güvenip işlem yaptınız hayret valla.
  • 11-07-2025, 20:30:58
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bugün bana yurtdışına artık para gönderebilirsin bildirisi geldi acaba bi kaç bin euro yükle de çökelim tuzağı mı
  • 11-07-2025, 20:31:40
    #4
    Papara ya operasyon yapıldıktan sonra para bulunduranın ,işlem yapanın aklına şaşarım.
  • 11-07-2025, 20:32:42
    #5
    Hocam Türkiyenin her yerinde yerel tv ve radyolarından tutun internet haber sitelerinden tüm forumlara kadar papara kayyum atandı hesaplar kapandı gibi şeyler yazılıp edildi. Nasıl güvenip o kadar para yatırdınız ki? Hesabınız açılır elbet sorun olmaz ama sizi de bekletir. Ben paparaya başta güvenmiştim sonra olumsuz şeyler duyunca daha para bile yatırmamıştım.
  • 11-07-2025, 20:34:22
    #6
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Papara ya operasyon yapıldıktan sonra para bulunduranın ,işlem yapanın aklına şaşarım.
    Bizim Türk milletinin huyu macera aramak. Ben 5 tl bile yatırmam artık. Hesabı silerim de kendim silinirse daha sıkıntı olur diye silmedim bile. 2 yıldır öyle önemli para da yüklemedim, yatırtmadımda.
  • 11-07-2025, 20:37:21
    #7
    Geçmiş olsun
  • 11-07-2025, 21:02:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Benimki de kapandı işlem yapmayın kullanmayın bizim de kaldı bir 15k benim yaptığım işlem sadece sitedeki üyelere ödemelerini atmakti. Bı 30-40 kişiye 50-150 arası ödeme attım hesap gitti ve bankaya yaparız iadeyi diyorlar ben banka kullanamıyorum. Bilgilendirme olsun Bankası olmayan kesinlikle kullanmasın.
  • 11-07-2025, 21:11:11
    #9
    bursasporr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten son dönemlerde sıkıntılıydı papara nasıl güvenip işlem yaptınız hayret valla.
    Hocam hesabım askıya bile alınmamıştı niye güvenmeyelim kayyum atanmış sonuç olarak

    OdeKullan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün bana yurtdışına artık para gönderebilirsin bildirisi geldi acaba bi kaç bin euro yükle de çökelim tuzağı mı
    ))

    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Papara ya operasyon yapıldıktan sonra para bulunduranın ,işlem yapanın aklına şaşarım.
    Hocam her yere operasyon yapılabilir mi? Yapılabilir o zaman evde tutalım

    Sercan52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Türkiyenin her yerinde yerel tv ve radyolarından tutun internet haber sitelerinden tüm forumlara kadar papara kayyum atandı hesaplar kapandı gibi şeyler yazılıp edildi. Nasıl güvenip o kadar para yatırdınız ki? Hesabınız açılır elbet sorun olmaz ama sizi de bekletir. Ben paparaya başta güvenmiştim sonra olumsuz şeyler duyunca daha para bile yatırmamıştım.
    Kayyum atanmış olması daha iyi sonuç olarak yaptığım işlemelerde sorun yok ki. Hesabım önemli değil de iadeyi alsam yeterli

    Sercan52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim Türk milletinin huyu macera aramak. Ben 5 tl bile yatırmam artık. Hesabı silerim de kendim silinirse daha sıkıntı olur diye silmedim bile. 2 yıldır öyle önemli para da yüklemedim, yatırtmadımda.
    bende kendim silmedim silmek lazımmış

    Orucajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    sağol hocam

    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimki de kapandı işlem yapmayın kullanmayın bizim de kaldı bir 15k benim yaptığım işlem sadece sitedeki üyelere ödemelerini atmakti. Bı 30-40 kişiye 50-150 arası ödeme attım hesap gitti ve bankaya yaparız iadeyi diyorlar ben banka kullanamıyorum. Bilgilendirme olsun Bankası olmayan kesinlikle kullanmasın.
    İade aldınız mı peki sonuç olarak?