Benimki de kapandı işlem yapmayın kullanmayın bizim de kaldı bir 15k benim yaptığım işlem sadece sitedeki üyelere ödemelerini atmakti. Bı 30-40 kişiye 50-150 arası ödeme attım hesap gitti ve bankaya yaparız iadeyi diyorlar ben banka kullanamıyorum. Bilgilendirme olsun Bankası olmayan kesinlikle kullanmasın.