Bugün kendi kartımdan para yatırma işlemleri yaptım 120K kadar hesabım şimdi kapatıldı. 50K çekmiştim içeride 70k param var. İade için talep de bulundum süreci yaşayan iade alan var mı
Papara kullanmayın pişman olmayın arkadaşlar.
Hesabım normal son kullanıcı hesabı illegal bir kullanım hiç olmadı