CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Papara ya operasyon yapıldıktan sonra para bulunduranın ,işlem yapanın aklına şaşarım.
Bizim Türk milletinin huyu macera aramak. Ben 5 tl bile yatırmam artık. Hesabı silerim de kendim silinirse daha sıkıntı olur diye silmedim bile. 2 yıldır öyle önemli para da yüklemedim, yatırtmadımda.