• 05-07-2025, 12:43:11
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Macbook düşünüyorum şu anlık Microsoft Office, Adobe audition ileride ise belki SPSS yüklerim bunları nasıl hallediyorsunuz? Arkadaşım program yükleme işinin biraz zahmetli olduğundan bahsetti, burada mutlaka bu işi çözebilenler vardır diye düşündüm.
  • 05-07-2025, 12:44:57
    #2
    lisans alarak

    edit: neresi zahmetliymiş arkadaşınız kullanmıyor galiba sallamış. windowsta nasılsa öyle next next finish
  • 05-07-2025, 12:53:31
    #3
    lisans olmayan bir ürün evet kurulum yapılması çok zor, genelde kuracağınız uygulamaların hepsi lisanslı olmalı örneğin benim iki mac var birinde lisanslı phtoshop ama şuanki bilgisayarımda yok onun için de lisanslı alacağım.
    mac içine sanal windows kurarak yapanlar var ama hız bakımından veya mac disk kapasitesinin düşmesinden dolayı ben kurmayı tercih etmedim. satın alıp ilerliyorum kurulum windowsdan çok daha kolay bundan kesinlikle emin olabilirsin.
  • 05-07-2025, 12:53:40
    #4
    SayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lisans alarak



    edit: neresi zahmetliymiş arkadaşınız kullanmıyor galiba sallamış. windowsta nasılsa öyle next next finish
    Pek bilmediğimden soruyorum Lisans burada sağlayanlar var onlar oluyor mu?
  • 05-07-2025, 12:54:44
    #5
    Office 365 aldık hocam 75 ₺
    Adobe serileride aylık 100₺
    Forumdan bulabilirsiniz
    Ayrıca adobe serisini önceden hep crackli kullanıyorduk boşa cileymis minimal ücretlerle güncel sürümü ve tüm adobe uygulamalarını kullanıyoruz