Apple Macbook Windows ve diğer uygulamalar hk.
4
●130
- 05-07-2025, 12:43:11Merhaba arkadaşlar. Macbook düşünüyorum şu anlık Microsoft Office, Adobe audition ileride ise belki SPSS yüklerim bunları nasıl hallediyorsunuz? Arkadaşım program yükleme işinin biraz zahmetli olduğundan bahsetti, burada mutlaka bu işi çözebilenler vardır diye düşündüm.
- 05-07-2025, 12:53:31lisans olmayan bir ürün evet kurulum yapılması çok zor, genelde kuracağınız uygulamaların hepsi lisanslı olmalı örneğin benim iki mac var birinde lisanslı phtoshop ama şuanki bilgisayarımda yok onun için de lisanslı alacağım.
mac içine sanal windows kurarak yapanlar var ama hız bakımından veya mac disk kapasitesinin düşmesinden dolayı ben kurmayı tercih etmedim. satın alıp ilerliyorum kurulum windowsdan çok daha kolay bundan kesinlikle emin olabilirsin. - 05-07-2025, 12:53:40Pek bilmediğimden soruyorumSayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisans burada sağlayanlar var onlar oluyor mu?
