SayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lisans alarak



edit: neresi zahmetliymiş arkadaşınız kullanmıyor galiba sallamış. windowsta nasılsa öyle next next finish
Pek bilmediğimden soruyorum Lisans burada sağlayanlar var onlar oluyor mu?