Merhaba arkadaşlar. Macbook düşünüyorum şu anlık Microsoft Office, Adobe audition ileride ise belki SPSS yüklerim bunları nasıl hallediyorsunuz? Arkadaşım program yükleme işinin biraz zahmetli olduğundan bahsetti, burada mutlaka bu işi çözebilenler vardır diye düşündüm.