lisans olmayan bir ürün evet kurulum yapılması çok zor, genelde kuracağınız uygulamaların hepsi lisanslı olmalı örneğin benim iki mac var birinde lisanslı phtoshop ama şuanki bilgisayarımda yok onun için de lisanslı alacağım.
mac içine sanal windows kurarak yapanlar var ama hız bakımından veya mac disk kapasitesinin düşmesinden dolayı ben kurmayı tercih etmedim. satın alıp ilerliyorum kurulum windowsdan çok daha kolay bundan kesinlikle emin olabilirsin.