Office 365 aldık hocam 75 ₺
Adobe serileride aylık 100₺
Forumdan bulabilirsiniz
Ayrıca adobe serisini önceden hep crackli kullanıyorduk boşa cileymis minimal ücretlerle güncel sürümü ve tüm adobe uygulamalarını kullanıyoruz