• 03-07-2025, 09:21:46
    #1
    Bu konuyu benzer şekilde belki 2 belki 3 defa daha açtım.

    Hocamlar, selamlar ve iyi forumlar.

    22 Yaşında videographerım,
    Chatgpt plus, gemini, cursor... ai araçlarına sahibim. Sürekli bir şeyler deniyorum ama olmuyor. Çalıştığım yerde maaşlar patates alamıyorum yakında kafayı tırlatacağım.

    Sürekli bir şeyler denemek ekstra bi huzursuzluk yaratıp moral bozuyor. Artık bilemiyorum. Herkes bir ara başarır mı?

    Ben niye sadece videographer değilim de ucundan photoshop smm websitesi tasarımı ve e ticaret ürün girme site oluşturma konularına da hakimim?

    Yahu kafayı yicem geçen Instagram hesabı oluşturdum affiliate ve reklam harici para kazandırabilecek bir sayfa 4 günde 25k görüntülenme aldı reelslar ortalama 1.3k beğeni aldı ama takipçi 35te kaldı diye saldım.

    YouTube kasıyordum bence güzel gidiyordu ama üşendim saldım..

    Benim ne yapmam lazım sürekli biri peşimde mi gezecek abi abla kardeş yardımına ihtiyacım var ben bu kafayı nasıl toparlayacağım??

    Zamanında eski adıyla Twitter'da kripto içerik üreticisiydim Kasım 2022'den beri ortalama 2k $ affiliate geldi hiçbir şey...

    Kripto'dan uzak durarak bir şey yapmak istiyorum yani bu yatırım mevzularına bir süre bulaşmak istemiyorum.

    Kafayı yicem len
  • 03-07-2025, 09:30:31
    #2
    Şuanda genel olarak ülkenin hali pek iyi değil sakin olan bir yer yılladır gıda işletmesi yapıyoruz dışarda olan ulusal marketlerde bile parasal yönden sıkıntıları var ödeme alamıyorsun, Biraz daha sabır edeceğiz 2025 böyle geçecek her gün yeni bir firma batıyor hem de köklü firmalar batıyor. Yönetimsel olarak halk olarak bize çok iş düşüyor dinden uzaklaştık din diye bir şey kalmadı dini emir diye bir şey kalmadı insanları soğuttular etrafımda bir sürü kişi aynı bunalım içerisinde dikkat etmeni isterim yaşın genç senin için ne iyi olması düşünüyorsan onu düşün. fazla internetsel ortamlara sosyal medya çürüme aşılıyor insanlara hangi video bakarsan bak insanlar hep bir olumsuzluklar hem bir isyanlar dikkat etmekte fayda var geçmiş olsun.
  • 03-07-2025, 09:34:00
    #3
    Alondark54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanda genel olarak ülkenin hali pek iyi değil sakin olan bir yer yılladır gıda işletmesi yapıyoruz dışarda olan ulusal marketlerde bile parasal yönden sıkıntıları var ödeme alamıyorsun, Biraz daha sabır edeceğiz 2025 böyle geçecek her gün yeni bir firma batıyor hem de köklü firmalar batıyor. Yönetimsel olarak halk olarak bize çok iş düşüyor dinden uzaklaştık din diye bir şey kalmadı dini emir diye bir şey kalmadı insanları soğuttular etrafımda bir sürü kişi aynı bunalım içerisinde dikkat etmeni isterim yaşın genç senin için ne iyi olması düşünüyorsan onu düşün. fazla internetsel ortamlara sosyal medya çürüme aşılıyor insanlara hangi video bakarsan bak insanlar hep bir olumsuzluklar hem bir isyanlar dikkat etmekte fayda var geçmiş olsun.
    Abi elimden geldiği kadar mentali sağlıklı tutmaya çalışıyorum da her şey üst üste gelince dokunsan ağlayacağım moduna giriyorum vakit öldürmek en istemediğim şey ona rağmen sürekli oyun oynuyorum boş vakitlerde bilemiyorum ne olacak
  • 03-07-2025, 09:42:31
    #4
    Metin2de won kasıp won mu satsam acaba
  • 03-07-2025, 09:50:19
    #5
    Bence problem burda başlıyor gibi hocam
    YouTube kasıyordum bence güzel gidiyordu ama "üşendim saldım"..
  • 03-07-2025, 09:54:46
    #6
    W3RT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence problem burda başlıyor gibi hocam
    YouTube kasıyordum bence güzel gidiyordu ama "üşendim saldım"..
    Abi üşenmekten kastım artık denemeye gücüm kalmıyor. Bir süre zinciri kırmadan devam ettirsem ne olursa olsun diyip belki başaracağım da umutsuzluk var çok fazla
  • 03-07-2025, 09:57:44
    #7
    üşendim bıraktım diyorsan senin şikayet etmeye bile hakkın yok şuanda.
  • 03-07-2025, 09:58:32
    #8
    Biraz mükemmelliyetçi, biraz aceleci ve sonuç odaklı gördüm seni. Bende de zaman zaman aynı durum yaşanıyor. Gençlikten herhalde. Kendini sal, işleri salma. Meyveler en son toplanıyor. Çalışıyorum olursa olur olmazsa yapacak bir şey modundayım. Biraz buna alışmak lazım.
  • 03-07-2025, 09:58:39
    #9
    eraymolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi üşenmekten kastım artık denemeye gücüm kalmıyor. Bir süre zinciri kırmadan devam ettirsem ne olursa olsun diyip belki başaracağım da umutsuzluk var çok fazla
    Genel olarak çoğu Türk insanın da şöyle bir huy var "kısa yoldan zengin olmak" bir işi tamamen bilmeden o işin püf noktalarını bilmeden o işten çok fazla para kazanamazsın insanlar bir mesleğe yıllarını veriyor o dalda profesiyonel olmak için öyle düşün yani girdiğin bir işte hemen para beklemek sağlıklı bir insanın yapacağı bir iş değil girip maaşlı bir işte çalışırsan anlayacaksın demek istediğimi