• 03-07-2025, 09:59:21
    #10
    Hocam istikrarlı bir şekilde devam etmeniz gerekiyor. Disiplin önemli. En kötü 1 ay boşa uğraştım dersiniz zamanı boşa geçirmekten, mentali düşürüp duygusal boşluğa düşmekten iyidir.
  • 03-07-2025, 10:00:56
    #11
    Ciquli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz mükemmelliyetçi, biraz aceleci ve sonuç odaklı gördüm seni. Bende de zaman zaman aynı durum yaşanıyor. Gençlikten herhalde. Kendini sal, işleri salma. Meyveler en son toplanıyor. Çalışıyorum olursa olur olmazsa yapacak bir şey modundayım. Biraz buna alışmak lazım.
    Abi inan ki tam olarak bu durum. Normalde reklam ajansında videographerım kaliteli içerikler oluşturuyoruz. YouTube'da oluşturduğum içerikler kaliteli değil 30 dk 1 saatte oluşturduğum ai videolar fotoğraflar içerikler vs genelde. Kardeşime bir YouTube videosu çekmiştim 2 gün kurgusuyla uğraştım videonun çekimi de 3 saat falan sürmüştü harika keyifliydi ama onu da kardeşimin iş durumundan dolayı devam ettiremedik.
  • 03-07-2025, 10:02:54
    #12
    W3RT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel olarak çoğu Türk insanın da şöyle bir huy var "kısa yoldan zengin olmak" bir işi tamamen bilmeden o işin püf noktalarını bilmeden o işten çok fazla para kazanamazsın insanlar bir mesleğe yıllarını veriyor o dalda profesiyonel olmak için öyle düşün yani girdiğin bir işte hemen para beklemek sağlıklı bir insanın yapacağı bir iş değil girip maaşlı bir işte çalışırsan anlayacaksın demek istediğimi
    Hocam ben 4 yıldır maaşlı bir işte çalışıyorum zaten kısa yoldan para kazanmak değil doğru parayı doğru yerden kazanma amacım var 7 yaşından beri bilgisayar başındayım anlatmak istediğim mevzu bu
  • 03-07-2025, 10:17:31
    #13
    Yaptığınız heves ettiğini şeyi bırakmanız ilerde keşke devam etseydim olarak önünüze çıkıyor
  • 03-07-2025, 10:20:21
    #14
    Blitzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız heves ettiğini şeyi bırakmanız ilerde keşke devam etseydim olarak önünüze çıkıyor
    Kesinlikle öyle hocam ne yazık ki..
  • 03-07-2025, 10:47:54
    #15
    eraymolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi inan ki tam olarak bu durum. Normalde reklam ajansında videographerım kaliteli içerikler oluşturuyoruz. YouTube'da oluşturduğum içerikler kaliteli değil 30 dk 1 saatte oluşturduğum ai videolar fotoğraflar içerikler vs genelde. Kardeşime bir YouTube videosu çekmiştim 2 gün kurgusuyla uğraştım videonun çekimi de 3 saat falan sürmüştü harika keyifliydi ama onu da kardeşimin iş durumundan dolayı devam ettiremedik.
    Benzer şeyler yaşıyoruz, ben de hem bir kurumda çalışıyorum ve fırsat buldukça youtube a içerik üretiyorum yapay zeka ile. Bazen diyorum şu işi bırakıp bütün gün evde pc başında otursam daha büyük olurum diye ama yapamıyorum telafisi zor olabilir. İktisatta bir söz var. '' Her tercih bir vazgeçiştir'' diye. Ben günlük 1-2 saat uykudan, istirahatten ve sosyallikten vazgeçtim. Hem asıl işimi hemde yandan Youtube kovalıyorum içimde kalmasın diye. Bunları para için değil yetersiz hissetmemek için yapıyorum. Düşüncem biraz daha defansif olma dönemindeyiz.
  • 03-07-2025, 11:00:15
    #16
    Ciquli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benzer şeyler yaşıyoruz, ben de hem bir kurumda çalışıyorum ve fırsat buldukça youtube a içerik üretiyorum yapay zeka ile. Bazen diyorum şu işi bırakıp bütün gün evde pc başında otursam daha büyük olurum diye ama yapamıyorum telafisi zor olabilir. İktisatta bir söz var. '' Her tercih bir vazgeçiştir'' diye. Ben günlük 1-2 saat uykudan, istirahatten ve sosyallikten vazgeçtim. Hem asıl işimi hemde yandan Youtube kovalıyorum içimde kalmasın diye. Bunları para için değil yetersiz hissetmemek için yapıyorum. Düşüncem biraz daha defansif olma dönemindeyiz.
    söylediklerinize tamamen katılıyorum hocam, hayatınızda başarılar diliyorum.
  • 04-07-2025, 01:06:08
    #17
    Daha öncede cevapladım galiba tekrar crvaplıyım, yaptım olmadı diye birşey yok. Israr edeceksin, zorlayacaksın gece rüyalarına girene kadar demeyeceksin o zaman olmadı diyeceksib
  • 04-07-2025, 08:20:19
    #18
    skurtoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha öncede cevapladım galiba tekrar crvaplıyım, yaptım olmadı diye birşey yok. Israr edeceksin, zorlayacaksın gece rüyalarına girene kadar demeyeceksin o zaman olmadı diyeceksib
    sağ olun hocam..