Ciquli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benzer şeyler yaşıyoruz, ben de hem bir kurumda çalışıyorum ve fırsat buldukça youtube a içerik üretiyorum yapay zeka ile. Bazen diyorum şu işi bırakıp bütün gün evde pc başında otursam daha büyük olurum diye ama yapamıyorum telafisi zor olabilir. İktisatta bir söz var. '' Her tercih bir vazgeçiştir'' diye. Ben günlük 1-2 saat uykudan, istirahatten ve sosyallikten vazgeçtim. Hem asıl işimi hemde yandan Youtube kovalıyorum içimde kalmasın diye. Bunları para için değil yetersiz hissetmemek için yapıyorum. Düşüncem biraz daha defansif olma dönemindeyiz.
söylediklerinize tamamen katılıyorum hocam, hayatınızda başarılar diliyorum.