skurtoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha öncede cevapladım galiba tekrar crvaplıyım, yaptım olmadı diye birşey yok. Israr edeceksin, zorlayacaksın gece rüyalarına girene kadar demeyeceksin o zaman olmadı diyeceksib
sağ olun hocam..