Biraz mükemmelliyetçi, biraz aceleci ve sonuç odaklı gördüm seni. Bende de zaman zaman aynı durum yaşanıyor. Gençlikten herhalde. Kendini sal, işleri salma. Meyveler en son toplanıyor. Çalışıyorum olursa olur olmazsa yapacak bir şey modundayım. Biraz buna alışmak lazım.
Abi inan ki tam olarak bu durum. Normalde reklam ajansında videographerım kaliteli içerikler oluşturuyoruz. YouTube'da oluşturduğum içerikler kaliteli değil 30 dk 1 saatte oluşturduğum ai videolar fotoğraflar içerikler vs genelde. Kardeşime bir YouTube videosu çekmiştim 2 gün kurgusuyla uğraştım videonun çekimi de 3 saat falan sürmüştü harika keyifliydi ama onu da kardeşimin iş durumundan dolayı devam ettiremedik.