Abi üşenmekten kastım artık denemeye gücüm kalmıyor. Bir süre zinciri kırmadan devam ettirsem ne olursa olsun diyip belki başaracağım da umutsuzluk var çok fazla
Genel olarak çoğu Türk insanın da şöyle bir huy var "kısa yoldan zengin olmak" bir işi tamamen bilmeden o işin püf noktalarını bilmeden o işten çok fazla para kazanamazsın insanlar bir mesleğe yıllarını veriyor o dalda profesiyonel olmak için öyle düşün yani girdiğin bir işte hemen para beklemek sağlıklı bir insanın yapacağı bir iş değil girip maaşlı bir işte çalışırsan anlayacaksın demek istediğimi