Şuanda genel olarak ülkenin hali pek iyi değil sakin olan bir yer yılladır gıda işletmesi yapıyoruz dışarda olan ulusal marketlerde bile parasal yönden sıkıntıları var ödeme alamıyorsun, Biraz daha sabır edeceğiz 2025 böyle geçecek her gün yeni bir firma batıyor hem de köklü firmalar batıyor. Yönetimsel olarak halk olarak bize çok iş düşüyor dinden uzaklaştık din diye bir şey kalmadı dini emir diye bir şey kalmadı insanları soğuttular etrafımda bir sürü kişi aynı bunalım içerisinde dikkat etmeni isterim yaşın genç senin için ne iyi olması düşünüyorsan onu düşün. fazla internetsel ortamlara sosyal medya çürüme aşılıyor insanlara hangi video bakarsan bak insanlar hep bir olumsuzluklar hem bir isyanlar dikkat etmekte fayda var geçmiş olsun.
Abi elimden geldiği kadar mentali sağlıklı tutmaya çalışıyorum da her şey üst üste gelince dokunsan ağlayacağım moduna giriyorum vakit öldürmek en istemediğim şey ona rağmen sürekli oyun oynuyorum boş vakitlerde bilemiyorum ne olacak