Zaten 6 ay askerlik yapılıyor onuda yapıverin bi zahmet. Yedek subay olarak 12 ay görev yaptım. İnanın kule nöbetlerine adamları zor çeviriyorduk üstelik kara kuvvetleri olmasına rağmen asker yok. 6 ayıda yapıverin ilerde azda olsa anlatacağınız şeyler olsun.
Askerlik 20 yıl olsun bence. Çocuklarımızı küçük yaşta alıp kımızla besleyelim, çiğ et yedirelim, otağlarda büyüsünler. Ayda bir savaş çıkartırız, kılıçla, yayla talim yaptırırız. Arada bir de ulufelerini dağıtırız, gazaya çıkanlara dirhemle akçe veririz. Modernliği bırakıp Orta Çağa dönelim, öyle ya; biz çektik, onlar da çeksin! Kıskançlık değil bu, tamamen adalet duygusu... 🙃
Düşmesi yerine ben 12 aya çıkmasını istiyorum, bedelli askerlik fiyatını da minimum 1.000.000TL olması lazım ver parayı 21 gün tatil yap gel ne güzel iş.
12 ay milletin çoluğuna çocuğuna veya anasına babasına kim bakacak ? Eğer devlet evlenenlerin ailesine devlet bakacak ise 1 milyon değil 10 milyon olsun. Herkesin borcu harcı var 12 ay adamın evine ekmek girmeyecek borçları askıya bile alınmayacak askerliğini bitirenler ne güzel bol keseden sallıyor. Profesyonel Askerlik yerine fakir çocuklarının sırtına bu yükü atıyorlar.
12 ay milletin çoluğuna çocuğuna veya anasına babasına kim bakacak ? Eğer devlet evlenenlerin ailesine devlet bakacak ise 1 milyon değil 10 milyon olsun. Herkesin borcu harcı var 12 ay adamın evine ekmek girmeyecek borçları askıya bile alınmayacak askerliğini bitirenler ne güzel bol keseden sallıyor. Profesyonel Askerlik yerine fakir çocuklarının sırtına bu yükü atıyorlar.
aynen öyle valla askerliği bitirenler bir yerlerinden yorum yapmış sürekli Kendilerinin askerlik zamanı olsa farklı düşünürler
Bana ilk celp geldiğinde askerlik 15 aydı sonra 12ye düştü şimdi 6 ay. Gelecek senenin sonuna kadar tecilim var ve hadi son bir gol daha ve 3 aya düşsün diyorum O kadar bana niye gitmedin etmedin diyorlar ilk celp geldiğinde gitseydim 9 ay ikinci de gitseydim 6 ay ekstradan kaybedecektim :=