Askerlik 20 yıl olsun bence. Çocuklarımızı küçük yaşta alıp kımızla besleyelim, çiğ et yedirelim, otağlarda büyüsünler. Ayda bir savaş çıkartırız, kılıçla, yayla talim yaptırırız. Arada bir de ulufelerini dağıtırız, gazaya çıkanlara dirhemle akçe veririz. Modernliği bırakıp Orta Çağ’a dönelim, öyle ya; biz çektik, onlar da çeksin! Kıskançlık değil bu, tamamen adalet duygusu... 🙃