Zaten 6 ay askerlik yapılıyor onuda yapıverin bi zahmet. Yedek subay olarak 12 ay görev yaptım. İnanın kule nöbetlerine adamları zor çeviriyorduk üstelik kara kuvvetleri olmasına rağmen asker yok. 6 ayıda yapıverin ilerde azda olsa anlatacağınız şeyler olsun.