ByHickimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşmesi yerine ben 12 aya çıkmasını istiyorum, bedelli askerlik fiyatını da minimum 1.000.000TL olması lazım ver parayı 21 gün tatil yap gel ne güzel iş.
12 ay milletin çoluğuna çocuğuna veya anasına babasına kim bakacak ? Eğer devlet evlenenlerin ailesine devlet bakacak ise 1 milyon değil 10 milyon olsun. Herkesin borcu harcı var 12 ay adamın evine ekmek girmeyecek borçları askıya bile alınmayacak askerliğini bitirenler ne güzel bol keseden sallıyor. Profesyonel Askerlik yerine fakir çocuklarının sırtına bu yükü atıyorlar.