Bana ilk celp geldiğinde askerlik 15 aydı sonra 12ye düştü şimdi 6 ay. Gelecek senenin sonuna kadar tecilim var ve hadi son bir gol daha ve 3 aya düşsün diyorum

O kadar bana niye gitmedin etmedin diyorlar ilk celp geldiğinde gitseydim 9 ay ikinci de gitseydim 6 ay ekstradan kaybedecektim :=