• 15-06-2025, 09:59:34
    #10
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şu an faiz gelirleri inanılmaz düzeyde. Ben demiyorum ki bir ömür faizde tut. Ancak bu piyasada inanılmaz mantıklı. Anvak mevcudu satıp faize koymak kitabi olarak mantıklı olsa da ben prensip olarak karşıyım. Alınmış alınmıştır diye düşünürüm. Bir yer satıyorsan bir yer almak için satmalısın bence. Yoksa bir tane mülkü var şu an satsam ederi 10 milyondan az değildir. Faize koysam aylık getirisi aylık 400.000 TL bana yatan kira ise 22.000 TL

    Geçen bir ev alayım dedim 4.000.000 TL idi. Kira getirisi 20.000 TL. Faize koysam 155.000 TL.

    Aylık fark 135.000 TL. E bu eve sigorta, dask yapacaksın belediyeye vergisini vereceksin, kira gelir vergisini vereceksin.

    Hiç dokunmadığını düşünürsek bu paranın da faiz getirisini 0 kabul ettiğimizde dahi 1 yılda gelirimiz

    155 * 12 = 1.860.000 TL

    Yani 2 yılda bu evi ben ana paranın getirisi ile bile alabiliyorum. Tabi ki ev fiyatları artacak ancak her yıl bu kadar fazla artacağını tahmin etmiyorum ki geçmişte de böyle artış yok.
    Uzun uzun çok güzel yazmışsınız. Benim de amacım satıp da parayı yemek değil. Tamamen daha fazla kazanmak. Uzun zamandır düşünüyorum bunu. Sanırım satacağım.
  • 15-06-2025, 10:01:53
    #11
    Alınamaz mı hiç Germencik te çalışıyorum Davutlar Kuşadası merkez ve civarı cennet cennet
  • 15-06-2025, 10:48:19
    #12
    tinyteen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınamaz mı hiç Germencik te çalışıyorum Davutlar Kuşadası merkez ve civarı cennet cennet
    İncir zamanı seni rahatsız edeyim
  • 15-06-2025, 10:51:11
    #13
    Instagram mavi tik✅
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şu an faiz gelirleri inanılmaz düzeyde. Ben demiyorum ki bir ömür faizde tut. Ancak bu piyasada inanılmaz mantıklı. Anvak mevcudu satıp faize koymak kitabi olarak mantıklı olsa da ben prensip olarak karşıyım. Alınmış alınmıştır diye düşünürüm. Bir yer satıyorsan bir yer almak için satmalısın bence. Yoksa bir tane mülkü var şu an satsam ederi 10 milyondan az değildir. Faize koysam aylık getirisi aylık 400.000 TL bana yatan kira ise 22.000 TL

    Geçen bir ev alayım dedim 4.000.000 TL idi. Kira getirisi 20.000 TL. Faize koysam 155.000 TL.

    Aylık fark 135.000 TL. E bu eve sigorta, dask yapacaksın belediyeye vergisini vereceksin, kira gelir vergisini vereceksin.

    Hiç dokunmadığını düşünürsek bu paranın da faiz getirisini 0 kabul ettiğimizde dahi 1 yılda gelirimiz

    155 * 12 = 1.860.000 TL

    Yani 2 yılda bu evi ben ana paranın getirisi ile bile alabiliyorum. Tabi ki ev fiyatları artacak ancak her yıl bu kadar fazla artacağını tahmin etmiyorum ki geçmişte de böyle artış yok.

    Faiz sandığınız kadar mantıklı deÄŸil paran faizde iken 39₺ olan dolar 50₺ olursa %20 deÄŸer kaybeder paran anlık olarak

    Faiz 1 yılda %45 getirirken altın yıllık %80

    Son 1 ayda %10a yakın getirdi
  • 15-06-2025, 10:52:40
    #14
    Deprem bölgesi olduğu için yeni al ev al derim
  • 15-06-2025, 10:59:22
    #15
    R10 Sigortacısı
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz sandığınız kadar mantıklı deÄŸil paran faizde iken 39₺ olan dolar 50₺ olursa %20 deÄŸer kaybeder paran anlık olarak

    Faiz 1 yılda %45 getirirken altın yıllık %80

    Son 1 ayda %10a yakın getirdi
    Hocam faiz yıllık 55 seviyesine çıkmışken doların bekleyip bekleyip yüzde 20 çıkmasını risk olarak görmüyorum açıkçası. Dönem dönem bazı yatırım araçları elbette faizi geçecektir. Bu altın olur yarın borsa olur. Ancak bunlar riskli yatırım araçlardır. Faiz ise 0 risk. Bu arada bu demek değildir yatırımın hepsi faizde. Mesela kardan bağımsız bireysel emeklilik fonları ın hepsi şu anda altında.
  • 15-06-2025, 11:21:33
    #16
    kusadasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İncir zamanı seni rahatsız edeyim
    tabi hocam ne demek
  • 15-06-2025, 11:31:23
    #17
    Mart 17 2025 de 1+1 aldım ben merkezde, marinaya yakın ana cadde üzeri, asansörlü yeni bina, lcw nin yan sokağında.
    2.200.000 TL ödedim, bir ay önce 2.500.000 lere çıktı, deprem oldu yine düştü
    Güzel yer ben seviyorum, tek sorun ulaşım, istanbul dan uçakla izmir oradan ada yapıyordum, 5-6 kere de araçla gittim geldim (yorucu oluyor), geçen ay bir toros aldım orada bıraktım, şimdi uçak otobüs umursamıyorum gidiyorum orada ki arabayı kullanıyorum.
    Bayram da çok yoğundu, marinadan el heykeline 20 dakikaya gidilmiyordu neredeyse öyle bir doluluk yoğunluk ama genel olarak güzel ben seviyorum.
  • 15-06-2025, 11:38:40
    #18
    Yorumunuz için teşekkürler aldığınız yerin adı ne oluyor acaba merkez demişsiniz ama sahibinden de merkez seçeneği yok kuşadasının hangi bölgesi oluyor bakmak için soruyorum
    mrwoox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mart 17 2025 de 1+1 aldım ben merkezde, marinaya yakın ana cadde üzeri, asansörlü yeni bina, lcw nin yan sokağında.
    2.200.000 TL ödedim, bir ay önce 2.500.000 lere çıktı, deprem oldu yine düştü
    Güzel yer ben seviyorum, tek sorun ulaşım, istanbul dan uçakla izmir oradan ada yapıyordum, 5-6 kere de araçla gittim geldim (yorucu oluyor), geçen ay bir toros aldım orada bıraktım, şimdi uçak otobüs umursamıyorum gidiyorum orada ki arabayı kullanıyorum.
    Bayram da çok yoğundu, marinadan el heykeline 20 dakikaya gidilmiyordu neredeyse öyle bir doluluk yoğunluk ama genel olarak güzel ben seviyorum.