Yorumunuz için teşekkürler aldığınız yerin adı ne oluyor acaba merkez demişsiniz ama sahibinden de merkez seçeneği yok kuşadasının hangi bölgesi oluyor bakmak için soruyorum
Mart 17 2025 de 1+1 aldım ben merkezde, marinaya yakın ana cadde üzeri, asansörlü yeni bina, lcw nin yan sokağında.
2.200.000 TL ödedim, bir ay önce 2.500.000 lere çıktı, deprem oldu yine düştü

Güzel yer ben seviyorum, tek sorun ulaşım, istanbul dan uçakla izmir oradan ada yapıyordum, 5-6 kere de araçla gittim geldim (yorucu oluyor), geçen ay bir toros aldım orada bıraktım, şimdi uçak otobüs umursamıyorum gidiyorum orada ki arabayı kullanıyorum.
Bayram da çok yoğundu, marinadan el heykeline 20 dakikaya gidilmiyordu neredeyse öyle bir doluluk yoğunluk ama genel olarak güzel ben seviyorum.