Faiz sandığınız kadar mantıklı değil paran faizde iken 39₺ olan dolar 50₺ olursa %20 değer kaybeder paran anlık olarak
Faiz 1 yılda %45 getirirken altın yıllık %80
Son 1 ayda %10a yakın getirdi
Hocam faiz yıllık 55 seviyesine çıkmışken doların bekleyip bekleyip yüzde 20 çıkmasını risk olarak görmüyorum açıkçası. Dönem dönem bazı yatırım araçları elbette faizi geçecektir. Bu altın olur yarın borsa olur. Ancak bunlar riskli yatırım araçlardır. Faiz ise 0 risk. Bu arada bu demek değildir yatırımın hepsi faizde. Mesela kardan bağımsız bireysel emeklilik fonları ın hepsi şu anda altında.