• 05-06-2025, 03:39:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, gelecek kaygımız varmı arkadaşlar benim baya var evlenicem evlenemiyorum piyasa almış başını gidiyor herşey karma karışık düşünceleriniz neler ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 56 yaşındayım ve gelecek kaygım var. her an sokakta kalma kaygım var. iş yok güç yok emeklilik falan desen zaten tırt.

      senin evlenmeyi düşündüğünü okudum. gözlerime inanamadım. kalan yaşamını kart ve kredi borcu ödeyerek geçirmek istiyorsun herhalde. karının bitmeyen isteklerini karşılamak için uğraşacaksın, sonra da daha fazlasını istediği ve sen karşılayamadığın için terkedilecek ve aldatılacaksın. sonra da nafaka ve borç ödemeye devam edeceksin. buna razısın yani...

      arkadaşım para biriktir. ingilizce öğren. almanca öğren. elekronik öğren tamircilik öğren para getirecek birşey öğren. küfeyi doldur.

      bir erkeğin tek dostu banka hesabıdır unutma.

      kendi evin araban yoksa evin dayalı döşeli değilse, hayatını rahat rahat yaşayamıyorsan, televizyoon bozulunca istediğin televizyonu alamıyorsan, arabanın kaskosunu düşünmeden karşılayamıyorsan girme bu işlere. bahsettiğin şey metrobüsle gidip gelirlen porsche almaya çalışmakla aynı şey.

      sen paranı toplar. o zaman istemediğin kadar kadın ayağına kadar gelir merak etme. panik yapma. bu devir böyle işlerin devri değil. durduk yerde başına iş açma.

      bu coğrafyada kadınlar masaya birşey getirmez, kendilerine entegre olabilecekleri bir erkek ararlar. destek olmazlar, köstek olurlar. çıkarlarına ters düştüğü anda başka kapıya giderler.

      aman diyeyim... ama biliyorum, yine de yapacaksın... herkes kendine çizilen kaderi yaşar. onun dışında ne desen boş.
  • 05-06-2025, 03:50:49
    #2
    Kaygı dediğimiz durum benim de en büyük sorunum ancak bir yandan da bu kaygıyı hırsa dönüştürüp başka türlü kullanınca daha başaırlı olunacağını biliyorum, elbet bizimde bahçemizdeki çicekler açacak ve bizim de gelecekten alacaklarımız vereceklerimiz olucak, şu genç yaşımda saçlarım beyazladı halen çok mutlu hissediyorum ama biliyorum elbette geçen de gelen de hayrıyla gelir gibisinden düşünuyorum, psikiyatri ve psikologda çok gittim en az her birine 10 seanstan aşağı gitmedim ve hepsi de endişelenecek bir şey olmadığını defalarca anlattı bu kulapımdan girip diğerinden çıktı, ama bunu yönlendirmeye başladıkça daha başarılı oldum diyebilirim. Her şey gönlünüzdeki gibi olsun, gönlünüz de güzel olsun ki...
  • 05-06-2025, 04:09:26
    #3
    hiç bir kaygım yok her şey olacağına varıyor dünya piyasası bitik şuan düzelir elbet en erken düzelecek ülkelerin başında Türkiye var bence bizim sorunumuz biraz içeride bu sorunları çözersek toparlarız. Bu sorunların sebebi büyük oranda toplumda. iyi durumda olan ülkelerle eşleştirelim Türkiyeyi bizde ne eksik toplumsal olarak aslında açık ve net ortada her şey. 10 20 30 yıllık değil açıkçası ama toparlayacağız hep beraber umuyorum
  • 05-06-2025, 04:11:29
    #4
    Bi ev alsam gelecek kaygım bitecek ama yaklaşık olarak bir kaç milyon eksiğim var
  • 05-06-2025, 04:42:15
    #5
    19 yaşından 26 yaşına kadar çekmiştim. Meğer ne kadar aptalmışım o kaygılar stresler yuzunden sağlığımdan oldum..
  • 05-06-2025, 04:46:37
    #6
    Var tabii hocam hem de çok.
  • 05-06-2025, 08:20:14
    #7
    TASARIM AJANSI
    Kaygı dediğiniz şey belirsizlikten gelir. Ülkenin yönetimi de belli, kısa vadeli geleceği de belli. Kaygılanacak bir şey yok, bizim hayatımız çalındı ve bitti. Umarım gelecek nesile güzel bir Türkiye'de yaşamak nasip olur.
  • 05-06-2025, 09:19:59
    #8
    Gelecek yok ki kaygı duyalım hocam
  • 05-06-2025, 10:16:47
    #9
    Gelecek kaygısı yaşadığına göre gençsin. Gençken çoğu kişide bu durum meydana gelir. Bian kendinizi belirsizlik içinde bulursunuz. Aslında yanlış algıalrdan kaynaklı gereksiz bir kaygıdır. Korkmanı gerektirecek bir durum yok. Para kazanmaya odakaln gereksiz ısrafdan kurtul. Paranı biriktir. Para kazanacayam diye bilmediğin slk slk işlere bulaşma. Sana bu işte çok para var diyenlere inan ma. Ne iş yapıyorsan yada yapmak istiyorsan ona odakaln o işte en iyi olmak için çabala. Gelecek kaygısı duyacağına işine odaklan daha iyi olmak için çalışmalar yap. Eğiitm sadece universitede alınan bir şey değil. Youtube vb paltformlarda yada kitap alarak kendini geliştir. İşin alakalı çevre edin diğer kişielrle tanış kaynaş. Mümkün mertebe senden daha zeki ve mevki olarak daha yüksek insanlarla takıl. Etrafını bu tür insanlarla donat. Başarı kazanmış insanların videolarını izle hayat hikayelerini oku. Bende bu ve benzeri durum oluştuğunda Mümin Sekman ile Ahmet şerif izgören'in kitaplarını okurdum. Kendimi toplamamda yardımcı oluyorlar. Sanada tavsiye ederim.