hiç bir kaygım yok her şey olacağına varıyor dünya piyasası bitik şuan düzelir elbet en erken düzelecek ülkelerin başında Türkiye var bence bizim sorunumuz biraz içeride bu sorunları çözersek toparlarız. Bu sorunların sebebi büyük oranda toplumda. iyi durumda olan ülkelerle eşleştirelim Türkiyeyi bizde ne eksik toplumsal olarak aslında açık ve net ortada her şey. 10 20 30 yıllık değil açıkçası ama toparlayacağız hep beraber umuyorum