56 yaşındayım ve gelecek kaygım var. her an sokakta kalma kaygım var. iş yok güç yok emeklilik falan desen zaten tırt.

senin evlenmeyi düşündüğünü okudum. gözlerime inanamadım. kalan yaşamını kart ve kredi borcu ödeyerek geçirmek istiyorsun herhalde. karının bitmeyen isteklerini karşılamak için uğraşacaksın, sonra da daha fazlasını istediği ve sen karşılayamadığın için terkedilecek ve aldatılacaksın. sonra da nafaka ve borç ödemeye devam edeceksin. buna razısın yani...

arkadaşım para biriktir. ingilizce öğren. almanca öğren. elekronik öğren tamircilik öğren para getirecek birşey öğren. küfeyi doldur.

bir erkeğin tek dostu banka hesabıdır unutma.

kendi evin araban yoksa evin dayalı döşeli değilse, hayatını rahat rahat yaşayamıyorsan, televizyoon bozulunca istediğin televizyonu alamıyorsan, arabanın kaskosunu düşünmeden karşılayamıyorsan girme bu işlere. bahsettiğin şey metrobüsle gidip gelirlen porsche almaya çalışmakla aynı şey.

sen paranı toplar. o zaman istemediğin kadar kadın ayağına kadar gelir merak etme. panik yapma. bu devir böyle işlerin devri değil. durduk yerde başına iş açma.

bu coğrafyada kadınlar masaya birşey getirmez, kendilerine entegre olabilecekleri bir erkek ararlar. destek olmazlar, köstek olurlar. çıkarlarına ters düştüğü anda başka kapıya giderler.

aman diyeyim... ama biliyorum, yine de yapacaksın... herkes kendine çizilen kaderi yaşar. onun dışında ne desen boş.