Kaygı dediğimiz durum benim de en büyük sorunum ancak bir yandan da bu kaygıyı hırsa dönüştürüp başka türlü kullanınca daha başaırlı olunacağını biliyorum, elbet bizimde bahçemizdeki çicekler açacak ve bizim de gelecekten alacaklarımız vereceklerimiz olucak, şu genç yaşımda saçlarım beyazladı halen çok mutlu hissediyorum ama biliyorum elbette geçen de gelen de hayrıyla gelir gibisinden düşünuyorum, psikiyatri ve psikologda çok gittim en az her birine 10 seanstan aşağı gitmedim ve hepsi de endişelenecek bir şey olmadığını defalarca anlattı bu kulapımdan girip diğerinden çıktı, ama bunu yönlendirmeye başladıkça daha başarılı oldum diyebilirim. Her şey gönlünüzdeki gibi olsun, gönlünüz de güzel olsun ki...