Kaygı dediğiniz şey belirsizlikten gelir. Ülkenin yönetimi de belli, kısa vadeli geleceği de belli. Kaygılanacak bir şey yok, bizim hayatımız çalındı ve bitti. Umarım gelecek nesile güzel bir Türkiye'de yaşamak nasip olur.