• 29-05-2025, 16:21:28
    #10
    Kişisel Rütbe
    the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam biz burda saitama hocamın sayesinde beleş mail açıp cursor, grok falan aldık neden amerikayı yasaklamadı yoksa yemiyormu bi tarafı?
    Sanıyorlar ki biz kullanınca yasaklanıyor.
  • 29-05-2025, 16:25:56
    #11
    bütün hindistan pakistan bizden önce kullanıyor zaten biz kullansak ne kullanmasak ne hindistanın dijital olarak kaç yıl gerisinden geliyoruz bir bilseniz yok artık ama ayağıyla yemek yapıyor bu insanlar dersiniz
  • 29-05-2025, 16:31:24
    #12
    şu edu maili bir ben alamadım anasını satayım
  • 29-05-2025, 16:33:39
    #13
    Kişisel Rütbe
    Doan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu edu maili bir ben alamadım anasını satayım
    Hocam sana da ayarlarız
    Kuzey kore üniversitesi uygun mu
  • 29-05-2025, 16:34:39
    #14
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sana da ayarlarız
    Kuzey kore üniversitesi uygun mu
    )))


    Cursor alabileceksem zimbabve üniversitesi bile olur
  • 29-05-2025, 16:37:01
    #15
    Kişisel Rütbe
    Doan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    )))


    Cursor alabileceksem zimbabve üniversitesi bile olur
  • 30-05-2025, 10:01:05
    #16
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bütün hindistan pakistan bizden önce kullanıyor zaten biz kullansak ne kullanmasak ne hindistanın dijital olarak kaç yıl gerisinden geliyoruz bir bilseniz yok artık ama ayağıyla yemek yapıyor bu insanlar dersiniz
    özendiğiniz ülke bile saçma

    Sahi oranında sistemi böyle fakirler ve zenginler kast sistemi
  • 30-05-2025, 11:14:45
    #17
    the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam biz burda saitama hocamın sayesinde beleş mail açıp cursor, grok falan aldık neden amerikayı yasaklamadı yoksa yemiyormu bi tarafı?
    Bedava mail açmayı bulamadım. Nasıl açtınız acaba? Çoğu yer internetteki temp mailleri kabul etmiyor.
  • 30-05-2025, 11:56:36
    #18
    the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam biz burda saitama hocamın sayesinde beleş mail açıp cursor, grok falan aldık neden amerikayı yasaklamadı yoksa yemiyormu bi tarafı?
    Amerikada insanlar telif hakkına önem veriyorlar. Orada film indiren mp3 indiren pek bulamazsınız. Bizde millet çakma mp3 çalarına internetten patır patır mp3 indirirken adamlar müzik başına 99 cent ödeyip satın alıyordu. Korsandan çok ciddi korkan bir halk. O yüzden amerikayı yasaklamıyor ufak tefek bebeler dışında telif hakkı ihlali yapan yok. Burada bu programları kullanıp dünya para kazanan bile parasını ödeyip satın almıyor, kişilik meselesi.