the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam biz burda saitama hocamın sayesinde beleş mail açıp cursor, grok falan aldık neden amerikayı yasaklamadı yoksa yemiyormu bi tarafı?
Sanıyorlar ki biz kullanınca yasaklanıyor.