the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam biz burda saitama hocamın sayesinde beleş mail açıp cursor, grok falan aldık neden amerikayı yasaklamadı yoksa yemiyormu bi tarafı?
Amerikada insanlar telif hakkına önem veriyorlar. Orada film indiren mp3 indiren pek bulamazsınız. Bizde millet çakma mp3 çalarına internetten patır patır mp3 indirirken adamlar müzik başına 99 cent ödeyip satın alıyordu. Korsandan çok ciddi korkan bir halk. O yüzden amerikayı yasaklamıyor ufak tefek bebeler dışında telif hakkı ihlali yapan yok. Burada bu programları kullanıp dünya para kazanan bile parasını ödeyip satın almıyor, kişilik meselesi.