• 29-05-2025, 15:38:49
    #1
    Merhaba arkadaşlar Amerika'daki Bir üniden edu mail aldım neler yapabilirim öneriniz var mı?
  • 29-05-2025, 15:47:22
    #2
    Cursor alabilirsiniz https://www.cursor.com/students
  • 29-05-2025, 15:47:44
    #3
    Zaten herkesin bildiği edu mailiniz ile normalde paralı olarak satılan ama öğrencilere ücretsiz verilen uygulamaları sömürüp ülkemize kapatılmasını sağlayabilirsiniz. Öneri olarak sunayım dedim.
  • 29-05-2025, 15:47:53
    #4
    edu maillere özel ücretsiz verilen hizmetler oluyor onları alabilirsin hocam
  • 29-05-2025, 15:48:32
    #5
    Kişisel Rütbe
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten herkesin bildiği edu mailiniz ile normalde paralı olarak satılan ama öğrencilere ücretsiz verilen uygulamaları sömürüp ülkemize kapatılmasını sağlayabilirsiniz. Öneri olarak sunayım dedim.
    Amerika maili ülkeye zarar veriyorsa sorun amerika maildemidir
  • 29-05-2025, 16:07:14
    #7
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten herkesin bildiği edu mailiniz ile normalde paralı olarak satılan ama öğrencilere ücretsiz verilen uygulamaları sömürüp ülkemize kapatılmasını sağlayabilirsiniz. Öneri olarak sunayım dedim.
    [19 TL]ye aldığınız mailden bahsetmiyorum?? Amerika tabanlı bir mail senin ülkene ne gibi bir zarar verebilir anlamaya çalışıyorum yazdığımı oku önce sonra kötümser yorumlarda bulun. bu gibi yorumlar geleceğini bildiğim için Amerika dedim buna rağmen bile anlayamıyorsan aklı selim bir insan değilsin buna kanaat getirdim bir yanlışım varsa düzeltsin arkadaşlar
  • 29-05-2025, 16:12:10
    #8
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten herkesin bildiği edu mailiniz ile normalde paralı olarak satılan ama öğrencilere ücretsiz verilen uygulamaları sömürüp ülkemize kapatılmasını sağlayabilirsiniz. Öneri olarak sunayım dedim.
    hocam biz burda saitama hocamın sayesinde beleş mail açıp cursor, grok falan aldık neden amerikayı yasaklamadı yoksa yemiyormu bi tarafı?
  • 29-05-2025, 16:15:26
    #9
    declan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    edu maillere özel ücretsiz verilen hizmetler oluyor onları alabilirsin hocam
    the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam biz burda saitama hocamın sayesinde beleş mail açıp cursor, grok falan aldık neden amerikayı yasaklamadı yoksa yemiyormu bi tarafı?
    Teşekkür ederim arkadaşlar