• 28-05-2025, 19:33:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Siteye yeni kayıt oldum ve ilk konumu açıyorum ilginiz için şimdiden teşekkür ederim Konuya gelirsek eşimin işlettiği kendi çapımızda ufak bir butiğimiz mevcut. Bir dostumuzun öerisi ile trendyolda mağaza açtık ve satışa başladık. Sorun şu ki teslim edilen 6 paketin 5 tanesi iade geldi ve diğerinin ne olacağı mechul. Kendi butiğimizde online teslimat yapıyoruz ve ortalama olarak 15 teslimatın sadece bir tanesi iade gelirken trendyolda 6 teslimatın 5 tane iade olması çok şüpheli geldi hepside aynı neden bedeni küçük geldi diye iade etmiş ve ortalama iade talep etme süreleri 3-4 gün kadar sürüyor. Ürünleri kontrol ettim kullanılmamış ama bu durumdan iyice midem bulandı. Sizlerin görüşünüde merak etmekteyim. Önerilerinizi merakla bekliyorum.
  • 28-05-2025, 19:36:32
    #2
    İadelerde paket açılmış ve ürün kullanılmış mıydı
  • 28-05-2025, 19:36:53
    #3
    Hoş geldiniz. Büyük kesiminde ahlaki problem olan toplumu düşündüğümüzde mutlaka öyle bir şebeke vardır.
  • 28-05-2025, 19:38:22
    #4
    serkancelik1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İadelerde paket açılmış ve ürün kullanılmış mıydı
    Evet ürün paketi açılmış ancak etiketi üzerindeydi ve kullanılmamıştı. Çünkü giysi kokusunda bir değişim yoktu giysi lekesizdir.
  • 28-05-2025, 19:40:21
    #5
    Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoş geldiniz. Büyük kesiminde ahlaki problem olan toplumu düşündüğümüzde mutlaka öyle bir şebeke vardır.
    Yani sırf biz yılalım ve mağazayı kapatıp gidelim diye belirli kişiler veya firmalar tarafından yapılıyor olabilir diyorum ya 1 veya 2 tane anlarım ama 6 siparişin 5 tanesi aynı sebeple iade olması çok saçma. Trendyolun bunu tespit etemeside zor gibi duruyor.
  • 28-05-2025, 19:42:02
    #6
    umut3513 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani sırf biz yılalım ve mağazayı kapatıp gidelim diye belirli kişiler veya firmalar tarafından yapılıyor olabilir diyorum ya 1 veya 2 tane anlarım ama 6 siparişin 5 tanesi aynı sebeple iade olması çok saçma. Trendyolun bunu tespit etemeside zor gibi duruyor.
    Hocam belki denk gelmiştir tesadüftür, yarın sattıklarınızdan hiç iade gelmez. Ama tesadüf bile olsa ilerleyen zamanda daha kötüsüyle karşılaşma ihtimaliniz göz ardı edilmeyecek kadar yüksek.
  • 28-05-2025, 19:44:50
    #7
    İade şebekeside var, saniyede binlerce soru gönderen sistemleride var, sipariş yorum sistemleride var. Hepsi var. Çoğunlukla aynı kategorideki rakipleriniz bu işlemleri yapıyor.
  • 28-05-2025, 19:48:23
    #8
    Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam belki denk gelmiştir tesadüftür, yarın sattıklarınızdan hiç iade gelmez. Ama tesadüf bile olsa ilerleyen zamanda daha kötüsüyle karşılaşma ihtimaliniz göz ardı edilmeyecek kadar yüksek.
    Ne gibi kötü bir durumla karışılaşabiliriz acaba bilgi edinmek için soruyorum. Teşekkür ederim yanıtınız için.
  • 28-05-2025, 19:48:54
    #9
    ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İade şebekeside var, saniyede binlerce soru gönderen sistemleride var, sipariş yorum sistemleride var. Hepsi var. Çoğunlukla aynı kategorideki rakipleriniz bu işlemleri yapıyor.
    kesinlikle aynı şeyi düşünüyorum şu an sizinle.