Yani sırf biz yılalım ve mağazayı kapatıp gidelim diye belirli kişiler veya firmalar tarafından yapılıyor olabilir diyorum ya 1 veya 2 tane anlarım ama 6 siparişin 5 tanesi aynı sebeple iade olması çok saçma. Trendyolun bunu tespit etemeside zor gibi duruyor.
Hocam belki denk gelmiştir tesadüftür, yarın sattıklarınızdan hiç iade gelmez. Ama tesadüf bile olsa ilerleyen zamanda daha kötüsüyle karşılaşma ihtimaliniz göz ardı edilmeyecek kadar yüksek.