Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoş geldiniz. Büyük kesiminde ahlaki problem olan toplumu düşündüğümüzde mutlaka öyle bir şebeke vardır.
Yani sırf biz yılalım ve mağazayı kapatıp gidelim diye belirli kişiler veya firmalar tarafından yapılıyor olabilir diyorum ya 1 veya 2 tane anlarım ama 6 siparişin 5 tanesi aynı sebeple iade olması çok saçma. Trendyolun bunu tespit etemeside zor gibi duruyor.