Merhaba arkadaşlar. Siteye yeni kayıt oldum ve ilk konumu açıyorum ilginiz için şimdiden teşekkür ederim Konuya gelirsek eşimin işlettiği kendi çapımızda ufak bir butiğimiz mevcut. Bir dostumuzun öerisi ile trendyolda mağaza açtık ve satışa başladık. Sorun şu ki teslim edilen 6 paketin 5 tanesi iade geldi ve diğerinin ne olacağı mechul. Kendi butiğimizde online teslimat yapıyoruz ve ortalama olarak 15 teslimatın sadece bir tanesi iade gelirken trendyolda 6 teslimatın 5 tane iade olması çok şüpheli geldi hepside aynı neden bedeni küçük geldi diye iade etmiş ve ortalama iade talep etme süreleri 3-4 gün kadar sürüyor. Ürünleri kontrol ettim kullanılmamış ama bu durumdan iyice midem bulandı. Sizlerin görüşünüde merak etmekteyim. Önerilerinizi merakla bekliyorum.