Kredi Kartı yapılandırma
12
●500
- 06-05-2025, 19:35:55İyi günler dostlar çok yoruldum şu durumdan 170 k kredi kartı borcu var iş Bankası 74 k asgarisi 30 k geliyor onu tek yapılandırmayi düşünüyorum. sürekli yatır çek yatır çek yapa yapa faiz biniyor. Yapılandırsamı ne yapsam bilmiyorum yapılandırma yapan varmı faiz oranları yüzde kaç yapılandırma yerine alternatif çözümler varmı sağolun şimdiden
- 06-05-2025, 19:42:33tanıdıgım biri yaptırmak ıcın sordu 30 bine 80 k geri odeme ıstedı 24 ay mı 36 mı ne tam bilmiyorum
- 06-05-2025, 19:45:11Hocam nakite çevirip öyle taksitlendirmem mümkün mü acaba rica etsem biraz özetler misiniz? Çok teşekkür ederimonurnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2025, 19:54:17bu artık olmuyor diye biliyorum.onurnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2025, 19:55:55Aklında bulunsun hocam. 1 kredi kartı kullanmak yerine benim gibi 4 kredi kartı kullanabilirsin.
Limitleri 20K ile sınırlandırmanı öneririm.
Her bir bankanın avantajları birbirinden farklı.
Kimi akaryakıtta avantajlı kimisi markette kimisi internet alışverişlerinde.
Neysem ana konuya dönecek olursak: Asgari ödeme konusunda rahatlık yaşarsın. 50 K bir bankanın asgarisi ile 25 K iki bankanın asgari faiz oranı farklılık gösteriyor. - 06-05-2025, 19:55:59Oluyor ama çektiğin parayı başka birinin papara hesabına yatırman lazım yani çektiğin parayı başka banka hesabına veya kendine ait bir banka hesabına gönderim yapamıyorsunturkuaz63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle