• 06-05-2025, 19:35:55
    #1
    İyi günler dostlar çok yoruldum şu durumdan 170 k kredi kartı borcu var iş Bankası 74 k asgarisi 30 k geliyor onu tek yapılandırmayi düşünüyorum. sürekli yatır çek yatır çek yapa yapa faiz biniyor. Yapılandırsamı ne yapsam bilmiyorum yapılandırma yapan varmı faiz oranları yüzde kaç yapılandırma yerine alternatif çözümler varmı sağolun şimdiden
  • 06-05-2025, 19:39:23
    #2
    Benim arkadaş yaptı 53 bin 24 ay aylık 4 civarı bir şey ödüyor
  • 06-05-2025, 19:41:15
    #3
    Bankadan bankaya hatta kişiden kişiye farklı olabiliyor bu anlaşmalar ama eğer tekrar ödeyememe gibi durumun olacaksa asla yapılandırma.
    Eğer yapılandırıp ödemezsen borcun tamamını tek seferde yansıtıyorlar. Yapılandırma genellikle çok iyi bir çözüm değil.
  • 06-05-2025, 19:42:33
    #4
    tanıdıgım biri yaptırmak ıcın sordu 30 bine 80 k geri odeme ıstedı 24 ay mı 36 mı ne tam bilmiyorum
  • 06-05-2025, 19:43:04
    #5
    Hocam yapılandırıp aylık yuzde 5+ ıvır zıvır masrafı ödemek yerine papara ile nakite çevirseniz %3.99. Ödeyeceğiniz taksit kadar da ödersiniz öyle öyle biter
  • 06-05-2025, 19:45:11
    #6
    onurnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yapılandırıp aylık yuzde 5+ ıvır zıvır masrafı ödemek yerine papara ile nakite çevirseniz %3.99. Ödeyeceğiniz taksit kadar da ödersiniz öyle öyle biter
    Hocam nakite çevirip öyle taksitlendirmem mümkün mü acaba rica etsem biraz özetler misiniz? Çok teşekkür ederim
  • 06-05-2025, 19:54:17
    #7
    onurnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yapılandırıp aylık yuzde 5+ ıvır zıvır masrafı ödemek yerine papara ile nakite çevirseniz %3.99. Ödeyeceğiniz taksit kadar da ödersiniz öyle öyle biter
    bu artık olmuyor diye biliyorum.
  • 06-05-2025, 19:55:55
    #8
    Aklında bulunsun hocam. 1 kredi kartı kullanmak yerine benim gibi 4 kredi kartı kullanabilirsin.

    Limitleri 20K ile sınırlandırmanı öneririm.

    Her bir bankanın avantajları birbirinden farklı.

    Kimi akaryakıtta avantajlı kimisi markette kimisi internet alışverişlerinde.


    Neysem ana konuya dönecek olursak: Asgari ödeme konusunda rahatlık yaşarsın. 50 K bir bankanın asgarisi ile 25 K iki bankanın asgari faiz oranı farklılık gösteriyor.
  • 06-05-2025, 19:55:59
    #9
    turkuaz63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu artık olmuyor diye biliyorum.
    Oluyor ama çektiğin parayı başka birinin papara hesabına yatırman lazım yani çektiğin parayı başka banka hesabına veya kendine ait bir banka hesabına gönderim yapamıyorsun