onurnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yapılandırıp aylık yuzde 5+ ıvır zıvır masrafı ödemek yerine papara ile nakite çevirseniz %3.99. Ödeyeceğiniz taksit kadar da ödersiniz öyle öyle biter
bu artık olmuyor diye biliyorum.