İyi günler dostlar çok yoruldum şu durumdan 170 k kredi kartı borcu var iş Bankası 74 k asgarisi 30 k geliyor onu tek yapılandırmayi düşünüyorum. sürekli yatır çek yatır çek yapa yapa faiz biniyor. Yapılandırsamı ne yapsam bilmiyorum yapılandırma yapan varmı faiz oranları yüzde kaç yapılandırma yerine alternatif çözümler varmı sağolun şimdiden