• 06-05-2025, 19:56:54
    #10
    makusta61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oluyor ama çektiğin parayı başka birinin papara hesabına yatırman lazım yani çektiğin parayı başka banka hesabına veya kendine ait bir banka hesabına gönderim yapamıyorsun
    onda da bir limitin üstü oldu mu yine komisyon kesiliyor diye biliyorum. değil mi?
  • 06-05-2025, 19:58:46
    #11
    turkuaz63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onda da bir limitin üstü oldu mu yine komisyon kesiliyor diye biliyorum. değil mi?
    Limiti bilmiyorum ama her işlem için %3.99 komisyon alıyor yani diyelim 5 bin çekeceksin üstüne %3.99 koyup kartından öyle çekiyor bir de başkasının kartından çekim yapabilirsin onda da maksimum 7.500 ₺ gibi bir çekim yapılıyordu ama kaç sefer olur onu bilmiyorum
  • 07-05-2025, 05:11:15
    #12
    turkuaz63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu artık olmuyor diye biliyorum.
    Arkadaşınızın papara hesabına gönderin, o da sizin banka hesabına göndersin
  • 07-05-2025, 05:33:45
    #13
    Aşırı kullanım limit ücreti
    Aşırı kullanım limit ücretiAynı ay içinde; 5 ayrı kişiden toplam 25.000 TL’nin üzerinde ya da tutar fark etmeksizin 10 ayrı kişiden
    para transferi alman durumunda, bu kişilerden farklı birinden gelen ilk transferden itibaren uygulanır.
    %3,40 (BSMV Hariç)