onda da bir limitin üstü oldu mu yine komisyon kesiliyor diye biliyorum. değil mi?
Limiti bilmiyorum ama her işlem için %3.99 komisyon alıyor yani diyelim 5 bin çekeceksin üstüne %3.99 koyup kartından öyle çekiyor bir de başkasının kartından çekim yapabilirsin onda da maksimum 7.500 ₺ gibi bir çekim yapılıyordu ama kaç sefer olur onu bilmiyorum