Oluyor ama çektiğin parayı başka birinin papara hesabına yatırman lazım yani çektiğin parayı başka banka hesabına veya kendine ait bir banka hesabına gönderim yapamıyorsun
onda da bir limitin üstü oldu mu yine komisyon kesiliyor diye biliyorum. değil mi?