Bankadan bankaya hatta kişiden kişiye farklı olabiliyor bu anlaşmalar ama eğer tekrar ödeyememe gibi durumun olacaksa asla yapılandırma.
Eğer yapılandırıp ödemezsen borcun tamamını tek seferde yansıtıyorlar. Yapılandırma genellikle çok iyi bir çözüm değil.