neto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nişanlım beni wpden instagramdan engellemiş
74
●5.124
- 06-05-2025, 03:13:33Yok hocam ya annesini bir görsen. Gerçekten kadın dünyalar tatlısı. İfadeleri bana yaklaşımı. Annesi baskın çocuklarının üstünde. Ben birkere Bi konu oldu yanımdayken bana bir tepki gösterdi annesi direk müdahale etti mesela kızdı. Beni tutuyor ama bu konuyu onlara açmakta istemiyorum böyle şikayet gibi olur diye. Aslında hep beraber bir konuşsak daha iyi olacakmış gibi hissediyorum da doğru mu olur emin değilim sadece
- 06-05-2025, 03:14:09Bu aile konusu önemli bence hocam, kapıyı kapattığınız zaman evet evde sadece ikiniz varsınız ama bu tarz söylemler benim kültürüme uygun değil. Nişanlınınız unutmaması lazım bir gün onunda yaşlanacağıEymen58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2025, 03:15:27Buna benzer durumları yaşayan bir çok kişi ya çok mutsuz ya da boşandılar. Anlattıklarınızdan çıkardığım durum gerçekten evliliğinizi zedeleyecek şeylere dönüşecek problemler. Dolayısı ile çok iyi kararlar almalısınız. Bir anlık heves ya da aman artık o benim helalim düşüncesine girip ileride belki düzelir diye düşünürseniz. Lütfen hiç düşünmeyin. İleride düzelecek şeyler varsa şimdiden düzeltin. Yoksa ine çıka olmuyor artık. Eskiden insanlar bir şekilde tahammül ediyormuş. Artık ne yazık ki tahammül seviyeleri yok denecek kadar.
Tabi ki burada karşımızdaki sizi ve hanımefendiyi tanımıyoruz. Ne yaşatıyorsunuz ya da yaşatıyor tam olarak bilmiyoruz.
Tek diyebileceğim. Acele etmeyin, her şeyi oturun konuşun. Bazı şeyleri aşamıyorsanız, ona göre bir yol haritası çizin. - 06-05-2025, 03:18:15Çok teşekkür ederim hocam hepinize çok teşekkür ederim. Bakalım biraz daha bekleyeceğim sakinleşsin bakalım ondan sonra çekip herseyi konuşacağım tekrardanLinux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2025, 03:20:04Kim olursa olsun, eğer birisi seni engelliyorsa, bu Artık seninle konuşmak istemiyorum, beni bir daha rahatsız etme demektir. Şahsen biri beni engellese, o kişiyle işim tamamen bitmiş olur.
Tabii sizin durumunuz bir nişanlılık süreciyse, böyle meseleler mesajla değil, yüz yüze konuşularak çözülmelidir. Engellemek de nedir? Medeni ve olgun insanlar birbirini engellemez; sorun varsa konuşularak çözülür. Eğer çözülmüyorsa, yollar medeni bir şekilde ayrılır.
Siz sürekli rahatsız mı ediyorsunuz da sizi engelliyor? Bu, gerçekten çok büyük bir ayıptır. - 06-05-2025, 03:24:31Yok hocam ne rahatsız etmesi işte engelledi sonra yemeğe davet etmiştik zaten dün yemeğe geldiler güzelce orda sohbet etmişler ablamla felan işte. Ablama anneme yardım etmis anneme hediyesini vermiş şimdiden. Öpmüş felan ama daha benim engeli kaldırmamış anlamadım yani çok garip. Benden özür bekliyor galiba bu durumdan dolayı anlamış değilimYavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2025, 03:30:53reisim daha fazla vakit geçirmeden boz nişanı nextle, pişman olursun ilerde bak iyi düşünEymen58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2025, 03:32:58Haksız oldugunuzu düşünüyorsanız tabi ki özür dileyin ama haklı oldugunuzu düşünüyorsanız da karşınıza alıp konuşun daha olgun olan yaşı büyük olan sizsiniz yolun başındasınız eger kafa yapınız uymuyorsa kesinlikle durumu gözden geçirin pişman olma olasılığınız yüzde 90 yaşım 36 tüm süreçler den bende geçtimEymen58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2025, 03:45:28Evlilik müessesine tamamen ters durumlar. baskı kurma ve kontrolü ele almaya çalışma çabaları.. ve de anne babadan uzaklaştırarak.. asıl seni kukla yapmaya çalışan kişi belli. Ayrıca anne babanın isteklerini yerine getirmek bir kuklalık falan değil bir görevdir. yani anne baba nın sözü zaten emir kabul edilmelidir. çok istisnai bir durumdur ki kötü bir anne baba çıksın da buna layık olmasın. özellikle kendi yokluğuyla tehdit ederek; engelleme bu demek oluyor; anne babayı bertaraf etmeye çalışmak falan çok kötü bir niyet. bunlardan ayrı bir insanın eşini engellemesi zaten abes bir durum.
bence sen yol yakınken dön kardeşim. ben bu işte hayır görmüyorum.
