• 06-05-2025, 03:13:33
    #19
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimsenin günahını almak istemem ama o kızı ailesi dolduruyor gibi hissettim. Şimdiden ipleri eline almak istiyor. Allah sonunuzu hayır etsin.
    Yok hocam ya annesini bir görsen. Gerçekten kadın dünyalar tatlısı. İfadeleri bana yaklaşımı. Annesi baskın çocuklarının üstünde. Ben birkere Bi konu oldu yanımdayken bana bir tepki gösterdi annesi direk müdahale etti mesela kızdı. Beni tutuyor ama bu konuyu onlara açmakta istemiyorum böyle şikayet gibi olur diye. Aslında hep beraber bir konuşsak daha iyi olacakmış gibi hissediyorum da doğru mu olur emin değilim sadece
  • 06-05-2025, 03:14:09
    #20
    Eymen58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnek veriyorum o kadar basit şeyler yüzünden sorun oluşuyor ki anlam veremiyorum yaşından dolayı mı diyorum. O 24 yaşında ben 29 acaba diyorum ileride daha mı düzgün düşünür. Kıskanıyor vs felan ama. Mevzu şu evlendikten sonra diyor araba kullanıyorum mesela ben evde tek market şu bu annen gile kesinlikle yardım etmeyeceksin sen kukla değilsin diyor. Böyle birsey var mı bende ona diyorum ki benim ailem yaşlı. Zaten herzaman beni cağıracak değiller. Çok zorda kaldığında çağırır bende ona giderim. Yok efendim sen kuklasın yok şöyle böyle. Yanlışmı düşünüyorum. Ailemi Bi sahiplenemedi. Ben onun ailesini sahiplendim tek laf etmedim saygı duyuyorum sevgi duyuyorum. Ne zaman ihtiyaçları olsa burdayız diye düşünüyorum ama o bu şekilde düşünüyor.
    Bu aile konusu önemli bence hocam, kapıyı kapattığınız zaman evet evde sadece ikiniz varsınız ama bu tarz söylemler benim kültürüme uygun değil. Nişanlınınız unutmaması lazım bir gün onunda yaşlanacağı
  • 06-05-2025, 03:15:27
    #21
    iyisite.NET
    Buna benzer durumları yaşayan bir çok kişi ya çok mutsuz ya da boşandılar. Anlattıklarınızdan çıkardığım durum gerçekten evliliğinizi zedeleyecek şeylere dönüşecek problemler. Dolayısı ile çok iyi kararlar almalısınız. Bir anlık heves ya da aman artık o benim helalim düşüncesine girip ileride belki düzelir diye düşünürseniz. Lütfen hiç düşünmeyin. İleride düzelecek şeyler varsa şimdiden düzeltin. Yoksa ine çıka olmuyor artık. Eskiden insanlar bir şekilde tahammül ediyormuş. Artık ne yazık ki tahammül seviyeleri yok denecek kadar.
    Tabi ki burada karşımızdaki sizi ve hanımefendiyi tanımıyoruz. Ne yaşatıyorsunuz ya da yaşatıyor tam olarak bilmiyoruz.
    Tek diyebileceğim. Acele etmeyin, her şeyi oturun konuşun. Bazı şeyleri aşamıyorsanız, ona göre bir yol haritası çizin.
  • 06-05-2025, 03:18:15
    #22
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna benzer durumları yaşayan bir çok kişi ya çok mutsuz ya da boşandılar. Anlattıklarınızdan çıkardığım durum gerçekten evliliğinizi zedeleyecek şeylere dönüşecek problemler. Dolayısı ile çok iyi kararlar almalısınız. Bir anlık heves ya da aman artık o benim helalim düşüncesine girip ileride belki düzelir diye düşünürseniz. Lütfen hiç düşünmeyin. İleride düzelecek şeyler varsa şimdiden düzeltin. Yoksa ine çıka olmuyor artık. Eskiden insanlar bir şekilde tahammül ediyormuş. Artık ne yazık ki tahammül seviyeleri yok denecek kadar.
    Tabi ki burada karşımızdaki sizi ve hanımefendiyi tanımıyoruz. Ne yaşatıyorsunuz ya da yaşatıyor tam olarak bilmiyoruz.
    Tek diyebileceğim. Acele etmeyin, her şeyi oturun konuşun. Bazı şeyleri aşamıyorsanız, ona göre bir yol haritası çizin.
    Çok teşekkür ederim hocam hepinize çok teşekkür ederim. Bakalım biraz daha bekleyeceğim sakinleşsin bakalım ondan sonra çekip herseyi konuşacağım tekrardan
  • 06-05-2025, 03:20:04
    #23
    PayPal + Wise + Revolut
    Kim olursa olsun, eğer birisi seni engelliyorsa, bu ‘Artık seninle konuşmak istemiyorum, beni bir daha rahatsız etme’ demektir. Şahsen biri beni engellese, o kişiyle işim tamamen bitmiş olur.

    Tabii sizin durumunuz bir nişanlılık süreciyse, böyle meseleler mesajla değil, yüz yüze konuşularak çözülmelidir. Engellemek de nedir? Medeni ve olgun insanlar birbirini engellemez; sorun varsa konuşularak çözülür. Eğer çözülmüyorsa, yollar medeni bir şekilde ayrılır.

    Siz sürekli rahatsız mı ediyorsunuz da sizi engelliyor? Bu, gerçekten çok büyük bir ayıptır.
  • 06-05-2025, 03:24:31
    #24
    Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim olursa olsun, eğer birisi seni engelliyorsa, bu ‘Artık seninle konuşmak istemiyorum, beni bir daha rahatsız etme’ demektir. Şahsen biri beni engellese, o kişiyle işim tamamen bitmiş olur.

    Tabii sizin durumunuz bir nişanlılık süreciyse, böyle meseleler mesajla değil, yüz yüze konuşularak çözülmelidir. Engellemek de nedir? Medeni ve olgun insanlar birbirini engellemez; sorun varsa konuşularak çözülür. Eğer çözülmüyorsa, yollar medeni bir şekilde ayrılır.

    Siz sürekli rahatsız mı ediyorsunuz da sizi engelliyor? Bu, gerçekten çok büyük bir ayıptır.
    Yok hocam ne rahatsız etmesi işte engelledi sonra yemeğe davet etmiştik zaten dün yemeğe geldiler güzelce orda sohbet etmişler ablamla felan işte. Ablama anneme yardım etmis anneme hediyesini vermiş şimdiden. Öpmüş felan ama daha benim engeli kaldırmamış anlamadım yani çok garip. Benden özür bekliyor galiba bu durumdan dolayı anlamış değilim
  • 06-05-2025, 03:30:53
    #25
    Eymen58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnek veriyorum o kadar basit şeyler yüzünden sorun oluşuyor ki anlam veremiyorum yaşından dolayı mı diyorum. O 24 yaşında ben 29 acaba diyorum ileride daha mı düzgün düşünür. Kıskanıyor vs felan ama. Mevzu şu evlendikten sonra diyor araba kullanıyorum mesela ben evde tek market şu bu annen gile kesinlikle yardım etmeyeceksin sen kukla değilsin diyor. Böyle birsey var mı bende ona diyorum ki benim ailem yaşlı. Zaten herzaman beni cağıracak değiller. Çok zorda kaldığında çağırır bende ona giderim. Yok efendim sen kuklasın yok şöyle böyle. Yanlışmı düşünüyorum. Ailemi Bi sahiplenemedi. Ben onun ailesini sahiplendim tek laf etmedim saygı duyuyorum sevgi duyuyorum. Ne zaman ihtiyaçları olsa burdayız diye düşünüyorum ama o bu şekilde düşünüyor.
    reisim daha fazla vakit geçirmeden boz nişanı nextle, pişman olursun ilerde bak iyi düşün
  • 06-05-2025, 03:32:58
    #26
    PayPal + Wise + Revolut
    Eymen58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam ne rahatsız etmesi işte engelledi sonra yemeğe davet etmiştik zaten dün yemeğe geldiler güzelce orda sohbet etmişler ablamla felan işte. Ablama anneme yardım etmis anneme hediyesini vermiş şimdiden. Öpmüş felan ama daha benim engeli kaldırmamış anlamadım yani çok garip. Benden özür bekliyor galiba bu durumdan dolayı anlamış değilim
    Haksız oldugunuzu düşünüyorsanız tabi ki özür dileyin ama haklı oldugunuzu düşünüyorsanız da karşınıza alıp konuşun daha olgun olan yaşı büyük olan sizsiniz yolun başındasınız eger kafa yapınız uymuyorsa kesinlikle durumu gözden geçirin pişman olma olasılığınız yüzde 90 yaşım 36 tüm süreçler den bende geçtim
  • 06-05-2025, 03:45:28
    #27
    Kurumsal PLUS
    Evlilik müessesine tamamen ters durumlar. baskı kurma ve kontrolü ele almaya çalışma çabaları.. ve de anne babadan uzaklaştırarak.. asıl seni kukla yapmaya çalışan kişi belli. Ayrıca anne babanın isteklerini yerine getirmek bir kuklalık falan değil bir görevdir. yani anne baba nın sözü zaten emir kabul edilmelidir. çok istisnai bir durumdur ki kötü bir anne baba çıksın da buna layık olmasın. özellikle kendi yokluğuyla tehdit ederek; engelleme bu demek oluyor; anne babayı bertaraf etmeye çalışmak falan çok kötü bir niyet. bunlardan ayrı bir insanın eşini engellemesi zaten abes bir durum.

    bence sen yol yakınken dön kardeşim. ben bu işte hayır görmüyorum.