Örnek veriyorum o kadar basit şeyler yüzünden sorun oluşuyor ki anlam veremiyorum yaşından dolayı mı diyorum. O 24 yaşında ben 29 acaba diyorum ileride daha mı düzgün düşünür. Kıskanıyor vs felan ama. Mevzu şu evlendikten sonra diyor araba kullanıyorum mesela ben evde tek market şu bu annen gile kesinlikle yardım etmeyeceksin sen kukla değilsin diyor. Böyle birsey var mı bende ona diyorum ki benim ailem yaşlı. Zaten herzaman beni cağıracak değiller. Çok zorda kaldığında çağırır bende ona giderim. Yok efendim sen kuklasın yok şöyle böyle. Yanlışmı düşünüyorum. Ailemi Bi sahiplenemedi. Ben onun ailesini sahiplendim tek laf etmedim saygı duyuyorum sevgi duyuyorum. Ne zaman ihtiyaçları olsa burdayız diye düşünüyorum ama o bu şekilde düşünüyor.
reisim daha fazla vakit geçirmeden boz nişanı nextle, pişman olursun ilerde bak iyi düşün