Kim olursa olsun, eğer birisi seni engelliyorsa, bu ‘Artık seninle konuşmak istemiyorum, beni bir daha rahatsız etme’ demektir. Şahsen biri beni engellese, o kişiyle işim tamamen bitmiş olur.

Tabii sizin durumunuz bir nişanlılık süreciyse, böyle meseleler mesajla değil, yüz yüze konuşularak çözülmelidir. Engellemek de nedir? Medeni ve olgun insanlar birbirini engellemez; sorun varsa konuşularak çözülür. Eğer çözülmüyorsa, yollar medeni bir şekilde ayrılır.

Siz sürekli rahatsız mı ediyorsunuz da sizi engelliyor? Bu, gerçekten çok büyük bir ayıptır.