neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimsenin günahını almak istemem ama o kızı ailesi dolduruyor gibi hissettim. Şimdiden ipleri eline almak istiyor. Allah sonunuzu hayır etsin.
Yok hocam ya annesini bir görsen. Gerçekten kadın dünyalar tatlısı. İfadeleri bana yaklaşımı. Annesi baskın çocuklarının üstünde. Ben birkere Bi konu oldu yanımdayken bana bir tepki gösterdi annesi direk müdahale etti mesela kızdı. Beni tutuyor ama bu konuyu onlara açmakta istemiyorum böyle şikayet gibi olur diye. Aslında hep beraber bir konuşsak daha iyi olacakmış gibi hissediyorum da doğru mu olur emin değilim sadece