Yok hocam ne rahatsız etmesi işte engelledi sonra yemeğe davet etmiştik zaten dün yemeğe geldiler güzelce orda sohbet etmişler ablamla felan işte. Ablama anneme yardım etmis anneme hediyesini vermiş şimdiden. Öpmüş felan ama daha benim engeli kaldırmamış anlamadım yani çok garip. Benden özür bekliyor galiba bu durumdan dolayı anlamış değilim
Haksız oldugunuzu düşünüyorsanız tabi ki özür dileyin ama haklı oldugunuzu düşünüyorsanız da karşınıza alıp konuşun daha olgun olan yaşı büyük olan sizsiniz yolun başındasınız eger kafa yapınız uymuyorsa kesinlikle durumu gözden geçirin pişman olma olasılığınız yüzde 90 yaşım 36 tüm süreçler den bende geçtim